سید سامیار جیگرطلاسید سامیار جیگرطلا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

وقتی اومدی بااومدنت دنیا برام یه رنگ دیگه شد

واکسن

1391/1/27 2:29
نویسنده : مهسام
407 بازدید
اشتراک گذاری

آخ جون امروز بالاخره با هر ترس و لرزی بود به همراه مامانی زهرا رفتیم مرکز بهداشت واکسن هجده ماهگیتو زدیم و بعدش رفتیم خونه مامانی زهرا اونقدر داییا سرگرمرت کردن که درد واکسنو از یاد بردی شبم رفتیم خونه بردیااینا اونجا هم کلی بازیو دعوا کردی که تو راه برگشت خوابت برد وتا الانم خدارو شکر تب نداشتی وخداکنه تا فردا هینجور باشی چون میخوام اسبابامو جمع کنم خیلی وقت ندارم ودست تنهام تا بابا شهریا از سر کار بیاد میشه شب باید خودم خرد خرد جمع کنم و تو هم پسر خوبی باشی هههههههه که نیستی و همچنان بهکنجکاویات ادامه میدی و مامانو عصبانی میکنی البته عصبانیتم فقط بخاطر سلامتیو ایمنی خودته چون تو این سن خیلی وحشتناک میدوی و با همه چیز برخورد میکنی من مثل چشمام ازت مراقبت میکنم واز خدای بزرگ خواستارم که حافظو نگهدار تو و همه نی نیا باشه بوس گنده برای پسر خوشگل مامان خیلی دوستت دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کارن
27 فروردین 91 12:27
سلام مامان سامیار امروز وبلاگتون روتو پیوندای وبلاگ کارن جان گذاشتم امیدوارم ارتباطمون دائمی باشه راستی پسرتون واقعا بانمک وخوکشلیه بوسش میکنم
عمه ی لارا
28 فروردین 91 10:25
__ _█████____████ ___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ ****************