سید سامیار جیگرطلاسید سامیار جیگرطلا، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 22 روز سن داره

وقتی اومدی بااومدنت دنیا برام یه رنگ دیگه شد

بالاخره تونستم از شیر سینه بگیرمت

1391/8/16 0:34
نویسنده : مهسام
935 بازدید
اشتراک گذاری

وای کلی به خودم تبریک میگم چون تونستم تورو بالاخره از شیر می می جدا کنم البته فکر میکنی اوف شده و هنوز امید دای که خوب میشه و دست به گریبانی چون با بتادین گولت زدم چون فکر کردی زخم شده و ازش شیر نمیاد و دیگه نخوردی ولی همش تا یه هفته بازرسیش میکردی که ببینی خوب شده یا نه تا امروز که ده روزه و دیگه کار به کارم نداری .لبخندگاوچرانماچ

ولی خیلی بد اخلاقو وبهونه گیر شدی و برنامه خوابیدنت خیلی بهم ریخته و با گریه و لجبازی میخوابی البته میگن که یه دوره است وگذراست عصبانیکلافهمنتظر

وامیدوارم که زودتر تموم بشه چون من دارم میسوزم چون طاغت دیدن گریه هاتو ندارم قهر

البته اینم بگم که برای منم خیلیییییییییییی سخت بود که تورو از شیر خودم جدا کنم چون بهترین لذت دنیارو به من میدادن وقتی مک میزدی به سینه هام یا در حین خوردن با چشای خوشگلت نگام میکردی یا در همون حالت باهام حرف میزدی قلبقلبقلب

خدایا این روزای قشنگ چه زود میگذره ناراحتناراحتناراحت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان بهراد
16 آبان 91 1:03
رای گیری مسابقه ی عکس شروع شد : دوستای خوبم ازتون نمی خوام که برید و به من رای بدید فقط می خوام که برید به اینhttp://www.raeenblog.persianblog.ir آدرس و به زیباترین عکس به سلیقه ی خودتون رای بدید...