سید سامیار جیگرطلاسید سامیار جیگرطلا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

وقتی اومدی بااومدنت دنیا برام یه رنگ دیگه شد

روز میلادت 22 مهر 1389

1391/1/15 16:50
نویسنده : مهسام
249 بازدید
اشتراک گذاری

یه روز قبل از اینکه تو بدنیا بیای من رفتم بیمارستان بستری شدم تا کارهای اولیه رو انجام بدم بابا شهریار ومامان زهرا اومدن همرام وشب رفتن شب با مامانای دیگه که میخواستن فردا زایمان کنیم صحبت میکردیم که یهو من احساس کردم که کیسه آبم سوراخ شده وموقع زایمانم شده ساعت ٣ نیمه شب بود دکتر معاینه کرد گفت میخوای الان زایمان کنی یا فردا گفتم فردا چون ٤ ساعت بیشتر نمونده بود میخواستم دکتر معصومی تورو بدنیا بیاره خلاصه باکلی درد٥ ساعت گذشت شد ساعت ٨ صبح ودکتر اومد منو بردن اتاق عمل از نخاع بی حسم کردن وپسر گلم ساعت ٨:٥٠ دقیقه صبح بدنیا اومد وهمون موقع که اولین گریه رو کردی کلی دلم برای دیدنتو بوسیدنت لحظه شماری میکرد و شما بدنیا اومدی منو تو باهم اومدیم تو بخش بابا شهریار خیلی خوشحال بود مامانیا جفتشون بودن همش داشتن تورو نگاه میکردنو دعا برات میخوندن چون خیلی ناناز بودی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)