سید سامیار جیگرطلاسید سامیار جیگرطلا، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره

وقتی اومدی بااومدنت دنیا برام یه رنگ دیگه شد

اولین بار که تو وجودم حست کردم

1391/3/23 18:02
نویسنده : مهسام
1,387 بازدید
اشتراک گذاری

اولین بار که فهمیدم باردارم دقیقا روز تولدم بود ٤/١٢/١٣٨٨ واون لحظه اولین بار بود که واقعا تو وجودم با تمام احساس حست کردم و از خدای بزرگ خواستم که این حس زیبا هیچوقت ازم نگیره وبه زندگیم رنگ تازه ای دادی خیلی دوست دارم واز خدای خوبم سپاسگذارم

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

ببخشید من برات یه سال دیر تر وبلاگ ساختم ولی امیدوارم که این هدیه کوچولو از خاطرات مامانو قبول کنی 

منتظر لحظه ای هستم که دستانت را بگیرم

منتظر لحظه ی مقدسی  هستم که تو را در آغوش بگیرم

واز سر شوق بوسه ای جانانه به تو نثار کنم

واز عشق تو واز داشتن تو اشک شوق بریزم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)